قوانین و مقررات

نحوه رسیدگی به درخواست مشتری

پس از انجام هماهنگی های لازم با کارشناسان چی بایل، خریدار ملزم است کالای معیوب را به همراه کلیه متعلقات و جعبه و کارتن همانند همان شرایطی که کالا را تحویل گرفته به همراه فاکتور و برگه گارانتی و بیمه و سایر موارد و همراه با یک برگه که اشکالات کالا روی آن نوشته شده، با بسته بندی مناسب از طریق تحویل حضوری یا ارسال با پیک و یا پست پیشتاز تا حداکثر ۷ روز پس از تحویل کالا به دست فروشنده برساند. به هیچ عنوان روی کارتن و جعبه اصلی محصول چیزی نوشته نشود.
کارشناسان فروشگاه پس از دریافت کالا به بررسی مشکل پرداخته و درصورت تایید وجود ایراد و اشکال اعلام شده خریدار، کالا تعویض شده و کالای دیگری برای خریدار ارسال خواهد شد. درصورت اتمام موجودی خریدار می تواند کالای دیگری انتخاب کرده و یا وجه خود را پس بگیرد. مبلغ پرداختی کاربر با کسر هزینه ارسال کالا حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری از زمان دریافت شماره حساب مشتری واریز خواهد شد.

در صورتی که به تشخیص کارشناسان فروشگاه کالا خارج از ضوابط مقرر در شرایط گارانتی تعویض باشد، کالا با هماهنگی برای خریدار ارسال شده و پرداخت هزینه های ارسال به عهده مشتری می باشد. در صورت امتناع مشتری از دریافت کالا، تا حداکثر یک ماه پس از آن به صورت امانت توسط فروشگاه نگهداری شده و پس از آن مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی و یا مفقودی کالا نخواهد داشت.

 

بازگرداندن کالا

بالاترین اولویت فروشگاه جلب رضایت مشتری می باشد و همواره پرسنل فروشگاه اینترنتی چی بایل در تلاش برای ارائه خدمات بی نقص در جهت ایجاد تجربه ای لذت بخش از یک خرید اینترنتی برای خریداران ارزشمند خود می باشد. در این راستا کلیه محصولات خریداری شده از فروشگاه اینترنتی چی بایل در صورتی که شرایط ذیل رعایت شده باشد دارای ۷ روز ضمانت تعویض کالا می باشد. قبل از انجام هر اقدامی اول با کارشناسان ما تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید و از ارسال کالا بدون اطلاع رسانی قبلی از طریق تلفن جدا خودداری نمایید.

  • کالاهایی که به عنوان هدیه همراه سفارش ارسال شده دارای گارانتی تعویض نمی باشند.
  • هزینه ارسال کالا و دریافت کالای تعویض شده به عهده خریدار می باشد.
  • گارانتی ضمانت بازگشت کالا خدمتی است که برای رفاه حال مصرف کننده ارائه می شود بنابراین در صورت خرید بیش از یک عدد از یک محصول این گارانتی شامل حال خریدار نمی باشد.
  • کالای مرجوعی باید همراه با تمامی متعلقات درون جعبه و خود جعبه و نایلون و کارتن محصول در هنگام مراجعه ارائه شود. هر گونه کم و کاستی در این موارد و هرگونه آسیب دیدگی مخدوش بودن کارتن بسته بندی و یا درج علامت و نوشته و برچسب روی محصول یا کارتن و جعبه آن ضمانت بازگشت را باطل میکند.
  • کلیه کالاها قبل از ارسال توسط فروشنده کامل بررسی شده و از نظر سلامت فیزیکی بررسی خواهند شد و تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه چی بایل دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی می باشند. لذا گارانتی تعویض برای کالا با گارانتی سلامت فیزیکی به علت وجود آسیب دیدگی فیزیکی ارائه نمیشود.
  • اعمال هرگونه تغییر تعمیر و یا دستکاری کالا در هر بخش فیزیکی یا الکتریکی دستگاه
  • وجود مغایرت در نام و شماره سریال درج شده در کالا و جعبه و فاکتور و اطلاعات ثبت شده فروشگاه

 

کالای معیوب و دارای اشکال فنی

درصورت وجود هرگونه اشکال و ایراد در محصول خریدار ملزم است به محض اطلاع از موضوع فروشنده را در جریان قرار داده و تا حداکثر ۷ روز پس از دریافت، کالای معیوب را تحویل دهد.
کالای معیوب باید همراه با کارتن و جعبه و سایر متعلقات و فاکتور خرید به فروشنده تحویل داده شود.
درصورتی که هر یک از شرایط زیر رخ داده باشد کالای آسیب دیده از شرایط گارانتی تعویض خارج می شود.

  • هرگونه اشکال و ایرادی که به تشخیص کارشناس فروشگاه در اثر استفاده نادرست، مراقبت نامناسب، سواستفاده از دستگاه و یا برخلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنما رخ داده باشد.
  • وجود هر نوع آسیب دیدگی فیزیکی در محصول و متعلقات آن یا بسته بندی و کارتن محصول.

 

انصراف از خرید کالا

خریدار حداکثر تا ۷ روز پس از خرید کالا فرصت انصراف کالا و دریافت وجه پرداختی و یا تعویض کالا با کالایی دیگر با پرداخت و یا دریافت مابه التفاوت قیمت کالا را دارد. به محض انصراف از خرید، با کارشناسان ما تماس گرفته و انصراف خود را اعلام نمایید. کلیه هزینه های ارسال و دریافت کالا به عهده مشتری بوده و درصورتی که کالا به صورت ارسال رایگان به دست مشتری رسیده باشد هزینه ارسال محاسبه شده و مشتری ملزم به پرداخت هزینه خواهد بود. توجه داشته باشید کالا فقط درصورتی مرجوع می شود که دقیقا همانند شرایط زمان تحویل کالا بوده باشد و پلمپ دستگاه مخدوش و یا باز نشده باشد.

درخواست انصراف از کالا در صورت رعایت شرایط زیر پذیرفته خواهد شد.

  • کالا بدون هیچ گونه آسیب و دخل و تصرفی به خود محصول کارتن بسته بندی و حتی نایلون محصول تحویل داده شود.
  • هرگونه متعلقات هدیه و اشانتیونی که همراه کالا برای خریدار ارسال شده بوده تحویل داده شود.
  • فاکتور خرید و رسید های پرداختی موجود باشد.
  • کالا حداکثر تا ۷ روز به دست فروشگاه برسد.

در صورت تایید انصراف از خرید کالای مشتری مبلغ پرداختی کاربر با کسر هزینه ارسال کالا حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری از زمان دریافت شماره حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

مغایرت کالا از نظر فیزیکی و ظاهری

وجود هر گونه مغایرت در کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به فروشنده اطلاع داده شود.
درصورتی که هر یک از شرایط زیر رخ داده باشد کالای دارای مغایرت از شرایط گارانتی تعویض خارج می شود.

  • وجود هر نوع آسیب دیدگی فیزیکی و کم و کاستی در محصول و متعلقات آن یا بسته بندی و کارتن محصول.
  • باز شدن بسته بندی محصولی که مغایرت آن بدون باز کردن جعبه محصول قابل مشاهده است (مانند رنگ محصول یا هر مشخصاتی که روی جعبه محصول درج شده باشد). در این مورد خریدار باید کالا را دقیقا همانطور که تحویل گرفته بازگرداند، در صورت بازکردن بسته بندی نایلون برچسب ها و وجود هرگونه تفاوتی در بسته بندی محصول با شرایط اولیه در زمان ارسال کالا به خریدار، گارانتی مرجوعی باطل می شود.
  • استفاده از کالایی که مغایرت آن بدون استفاده از محصول قابل تشخیص باشد.

 

آسیب دیدگی فیزیکی در اثر حمل و نقل

کلیه محصولات خریداری شده از فروشگاه در هنگام تحویل به پست به بهترین شکل ممکن بسته بندی شده تا از آسیب احتمالی در هنگام حمل و نقل جلوگیری شود، لذا مسئولیت هر گونه آسیب دیدگی که در هنگام حمل کالا رخ داده باشد به عهده شرکت حمل کننده کالا می باشد.

شرایط تعویض موبایل

در صورت وجود مشکل در موبایل خریداری شده از این فروشگاه، تنها در صورتی موبایل قابل تعویض خواهد بود که از نظر ظاهری هیچ گونه تغییری نسبت به حالت اولیه موبایل در زمان تحویل داده نشده باشد، به این معنا که حتی برچسب پشت و جلوی صفحه گوشی هم جدا نشده باشد. بنابراین به کلیه خریداران موبایل توصیه میشود تا پایان مهلت تست گوشی به هیچ عنوان برچسب های روی صفحه و پشت گوشی را جدا نکنند.